B050101B05 |
Educació Emocional per a docents |
2021-2022 |
Taller a centre. Secundària Obligatòria i batxillerat |
|
|
|
1/3/2022 - 29/3/2022 (5 hores) de 17:00h a 18:30h |
|
INS Francesc Ribalta |
|
c. Francesc Ribalta, s/n (Solsona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Solsonès
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Els docents necessitem una nova mirada, més recursos i noves eines, tant per a nosaltres com també per a transmetre-ho al nostre alumnat. Es proposa fer tres tallers:
Taller 1: Consciència i gestió emocional. Aturem el pilot automàtic i decidim on posem el focus.
Taller 2: Autoconeixement i empatia per a conviure. Atendre’s i comprendre’s a un mateix per a poder estar bé amb els altres.
Taller 3: Resiliència i actitud positiva. Com afrontar les situacions difícils i sortir-ne reforçat.
|
| |
Objectius |
Els docents adquireixen coneixements teòrics i sobretot pràctics sobre els temes plantejats, per tal que els puguin aplicar en primera persona, i també s’enduguin un conjunt de nou dinàmiques d’aula per a poder transmetre tot el que han après al seu alumnat. Podem desenvolupar habilitats personals i enriquir la nostra motxilla amb eines i recursos que ens seran d'utilitat per a tota la vida.
|
| |
Continguts |
Taller 1: Consciència i gestió emocional. Aturem el pilot automàtic i decidim on posem el focus.
Taller 2: Autoconeixement i empatia per a conviure. Atendre’s i comprendre’s a un mateix per a poder estar bé amb els altres.
Taller 3: Resiliència i actitud positiva. Com afrontar les situacions difícils i sortir-ne reforçat.
|
| |
Formador/a |
Mireia Seró
|
| |
Avaluació |
Nivell 1: satisfacció i percepció subjectiva de l'aprofitament. Resposta del qüestionari de valoració en acabar l'activitat.
Nivell 2: aprofitament i aprenentatge. Disseny d'una actuació concreta: projecte, seqüència didàctica, ....
Nivell 3: transferència immediata. Experimentació a l'aula.
|
| |
Requisits de certificació |
1.- Assistir al 80 % de les sessions.
2.- Presentació individual de la tasca (projecte, seqüència didàctica,...).
3 - Omplir el qüestionari de valoració
|
| |
E-mail |
crp-solsones@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
01/03/2022 |
1700 |
1830 |
Sessió 2 |
dimarts |
29/03/2022 |
1700 |
1830 |
|
| |